Gårdagen!

Godmorgon, har ni sovit gott det har iallafall jag.
går dagen åkte jag med jennifers familj och tittade på henne när hon tävlade, hon var så duktig så hon till och med vann!
sen efter vi hade varit där åkte vi hem, hahaha massa söta bilder tog vi också på vägen hem :$
när vi kom hem gjorde vi i ordning oss för en kväll hos mathilda och nathalie.
kvällen där var riktigt rolig, massa skratt och spel. dom som var med var Jag,Jennifer,Hanna,Felicia O, Felicia F och sen vid halv nio kom också Johanna Steingruber och Felicia eklind, riktigt trevliga tjejer! :)
Hade iallafall en kanon lördag! och i dag är det söndag och ska snart hoppa in i duschen för senare ska jag vara med min saknade pernilla!
Ha en fin söndag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0