Mina tjejer!

Hejsan. Skolan dagen var väl som alla andra fredagar förutom att NO var inställd så fick sluta 13.40 istället(y)
tog bussen ner till stan där jag gick med Felicia,Hanna,jennifer och Emma. Trevligtrevligt!
och jag och felicia sa hela tiden" åååh det villl jag ha!!" nej det ska jag ha !!! " hahah.
dom började tröttna på att höra oss säga så..
Kvällen blir förmodligen att åka hem till Jennifer, har inte vart med henne på, ja kommer knappt ihåg senast...
så blir nog jennifer och moa kväll! LOVE IT♥

Juste, ska hem till Mathilda i morgon kväll och undrar om någon kan ge mig lite tips om " rock kläder" (det är rock tema) Så om ni vill så får ni gärna slänga in en kommentar!

Ha en toppen fredag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0