TISDAG

Hej på er, ingen bloggning i går hade inte tid att sitta vid datan för att när jag kom hem satt jag mig i bilen och åkte ner på stan med mamma, var tvungen att köpa en skidjacka har ingen alla är ju för små :o haha.
plus att det var rea(y) när vi kom hem var man tvungen att sätta på sig tränings kläderna, efter jag hade tränat hoppade jag in i duschen. Sen låg jag vid tv resten av kvällen.
Dagen i dag var jobbig eller det är nog dom två första lektionerna som gör att tisdagarna känns såååå långa -.-
efter skolan så satt jag mig och började plugga svenska.. och nu ska jag nog ta en kopp te och lägga mig framför en film är såå sjukt trött!
hoppas er dag var bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0